Utrzymaj porządek na skrzyżowaniu zatrzymując lub przyspieszając samochody. Jednokrotne kliknięcie zatrzymuje pojazd, dwukrotne przyspiesza go. Gra robi się ciekawa na poziomie innym niż łatwy.
Gra w statki i okręty. Zasad chyba nikomu nie muszę przedstawiać? Tutaj jednak statki można przytulać do siebie. Grasz przeciwko komputerowi, albo przeciwko innemu graczowi.
Łącz klocki tak, by uzyskać numer 10. Łączyć można klocki o takich samych numerach i leżące na sąsiednich polach. Przepraszam za reklamy - nie są od nas zależne, nie są nasze. Niemniej gra jest ciekawa. Mi udało się uzyskać 9.
Gra logiczna w klimatach choinkowych autorstwa Barta Bonte. Jesteś gwiazdką, która może przylepiać się do bloków - twoje zadanie polega na przesunięciu tych bloków na właściwe miejsce na wskazane miejsce.
Wypełnij diagram 9 × 9 w taki sposób, aby w każdym wierszu, w każdej kolumnie i w każdym z dziewięciu pogrubionych kwadratów 3 × 3 znalazło się po jednej cyfrze od 1 do 9. Codziennie nowe wyzwanie. Można też uzupełniać starsze łamigłówki.
Co może być trudnego w odbijaniu piłeczki? Otóż jak się okazuje - wiele. Zwłaszcza jak piłeczka zmienia kolory i nie szkodzą jej tylko przeszkody koloru piłeczki. To do dzieła. Grę można albo kochać, albo nienawidzić.
Trochę długo trwała przerwa, ale powracamy z nowymi grami. Mam nadzieję równie ciekawymi, co poprzednio. Na początek klasyczny zabijacz czasu. Taki w sam raz na nadchodzący weekend. Dopasuj trzy lub więcej klejnotów, aby znikły. Twórz niesamowite reakcje łańcuchowe, używaj dopalaczy, by wydostać się z opresji. Odkrywaj nowe, coraz trudniejsze poziomy. Zanurz się głęboko w świątyni (…)
Smutna Małpka tym razem na obcej planecie - zbieraj przedmioty i używaj ich w odpowiednich miejscach, aby uruchomić statek kosmiczny i uszczęśliwić Małpkę!
Dom jest w naprawie, więc rodzice wysłali Anthony'ego na tydzień na Wyspę Ziemniaków, miejsce, o którym często opowiadał mu dziadek. Ale czy te opowieści były prawdziwe, czy tylko zmyślone?